Dag på sjön!

Igår skulle jag vart med jennie, men hon hade lovat att vara med linnéa så jag åkte ut på sjön ist, men Elin, Henrik och Simon. Dagen började med att jag åkte ner till elin och på väg utt till henne kikade jag in hos rebecca på jobbet :P sedan gick jag elin och henrik och hämtade thai mat!:D AAAAS GOTT. Sedan drogs det ut tillsammans med simon till hjält ön så la vi oss där och stekte å åt våran underbara mat! :D hehe..Haha.. henrik lurade några skånska barn att, det fanns mc donalds i en fyr och att tomten drukade sitta där och skriva ner sin lista till alla jul klapparna! MEN det roligaste var när han sa att han och simon va tillsammans xD hahaha.. fan vad händer med dagens barn asså tjejen var 7 år och hennes lille bror kanske va 4-5 år :P och dom sa att dom la lesbiskaxD haha.. va fan lixom.. men men sedan drog vi hem till henrik och låg på hans stuttsmatta i solen och jag hade överskotts energi men det var jag dock ensam om, haha.. fy fasen asså, sedan drog vi hem och jag åt maat och sedan kom rasmus hit en stund, eller ja en stund och en stund han åkte hem halv 4 på morgonen (Y) fy fan vad trött jag var nu när jag vaknade kl 1 :O Gaah ! ville fan inget annat än att sova, men de det kan jag juh inte efter som att vädert är helt underbart det är 27 grader i skuggan Gaah! idag blir det nog en soft dag hemma efter som att jennie ska ut och SPELA GOLF :O hon dissar mig igen :'( aja.. what ever ;) nu ska jag ut och vänta på att pappi kommer hem så får vi se vad som händer :) ha det bäst!
Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst jag bara dissar dig va ;O

Înte mitt fel att jag har jobb och golf och andra kompisar jag inte har träffat på hela sommarn! :P;)

2008-07-08 @ 18:32:24
URL: http://jennietapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0